Nr.: + Artikelnummer: |
Omschrijving: |
1--050520 |
geleidebus voor ABV |
1.1--005190 |
afsluitdeksel |
1.2--011520 |
kegelsmeernippel |
|
|
|
|
2--067150 |
geleidebus met DIN-trekoog |
2.1--019140 |
halfbolvormige lijst |
|
|
2.2--019160 |
glijstangafsluitstuk 58 x 24 |
|
|
2.3--023160 |
stootrubber |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5--227210 |
schokdemperbevestiging |
|
|
2.7--227370 |
borgstift 4 x 40 |
2.8--027420 |
schokdemper voor oploopinrichting |
2.9--016100 |
borgbout voor schokdemper RD 12 x 43 |
2.10--125610 |
geleidebus met DIN-trekoog |
2.11--010260 |
spanstift |
2.12--006100 |
haakspringring 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3--015800 |
manchet voor ABV 25, AEV en AER |
4--013040 |
klem voor manchet |
|
|
5--008830 |
zeskantbout |
6--010620 |
kroonmoer |
|
|
7--011750 |
splitpen |
8--021650 |
remhevel |
9--057690 |
remtrekstang samengesteld |
10--016070 |
borgbout voor handremstang RD 12 x 28 |
11--016040 |
borgbout voor remhefboom kompleet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12--006540 |
borgring |
13--089610 |
handremhevel samengesteld |
13.1--057700 |
handremhevel zonder binnendelen |
13.2--028990 |
tandboog staalblad 5 |
13.3--152990 |
drukstang gegalv. |
13.4--018810 |
drukveer voor handrem 1,5 |
13.5--018580 |
drukknop voor handremhevel |
13.6--012740 |
sl-borgring gegalv. |
14--148150 |
dubbelhevel samengesteld |
|
|
15--007180 |
onderlegring |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16--011810 |
splitpen 5 x 30 |
17--005110 |
pen |
18--011730 |
splitpen 4 x 20 |
19--018870 |
torsieveer schroefvorm. 2,6 DIN 2076 |
20--021880 |
achteruitrijsperhevel |
21--007140 |
onderlegring voor AEV 13 - 25 |
22--012740 |
sl-borgring gegalv. |
23--027070 |
instelhoek 40 x 30 |
|
|
|
|
|
|
24--006850 |
onderlegring |
25--008390 |
zeskantbout |
|
|
|
|
|
|
|
|
26--006690 |
waaierschijf |
27--011020 |
zeskantmoer gegalv. M 6 |
28--035030 |
vhd.breekkabel samengesteld, gegalv. |
28.1--035000 |
breekkabel |
28.2--024250 |
afbreekring |
28.3--005300 |
karabijnhaken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|