Nr.: + Artikelnummer: |
Omschrijving: |
1--066910 |
geleidebus samengesteld (niet meer leverbaar |
1.1--018120 |
lagerbus 55,1 x 45,1 x 35 mm |
1.2--018130 |
lagerbus 55,1 x 45,1 x 50 mm |
1.3--011520 |
kegelsmeernippel |
|
|
2--103930 |
geleidebus m.kogelkoppeling EM 130 - A |
2.1--108050 |
vierkantstaaf samengesteld gegalv. |
|
|
|
|
|
|
2.3--014550 |
stootrubber |
|
|
2.4--029320 |
schokdemper v.oploopinrichting 625 - 1000 kg |
|
|
|
|
2.5--108060 |
geleidebus met aanslag |
2.6--024290 |
afstandring |
2.7--012450 |
kogelkoppeling 1400 kg typ EM 130-A/1 |
|
|
2.9--026440 |
holle ring |
2.10--008130 |
zeskantbout M 12 x 70 |
|
|
2.12--004950 |
bogrmoer M 12 gegalv. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3--015780 |
manchet voor oploopinrichting |
4--013040 |
klem voor manchet |
|
|
5--008860 |
zeskantbout |
6--010760 |
kroonmoer |
|
|
7--011690 |
splitpen 3,2 x 25 |
8--108110 |
remhevel tweearmig |
9--066530 |
veerbus samengesteld |
10--016050 |
borgbout v. handremstang RD 10 x 25 |
11--016030 |
borgbout voor remhefboom |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12--012720 |
sl-borgring gegalv. |
13--029920 |
handremstang 18 x 5 183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14--004730 |
bajonet-clip |
|
|
15--089580 |
handremhevel met binnendelen |
15.1--052440 |
handremhevel samengesteld |
15.2--014520 |
tandboog staalplaat |
15.3--027220 |
drukstang 4,5 x 178 |
15.4--018810 |
drukveer voor handrem 1,5 |
15.5--018580 |
drukknop voor handremhevel |
15.6--012740 |
sl-borgring gegalv. |
16--108150 |
bout |
|
|
18--011040 |
zeskantmoer M 8 |
19--086220 |
sperhevel G |
20--029730 |
torsieveer schroefvormig C 2,5 |
21--019100 |
SX-pen SX NO 7 - A 10 x 23 x 27,5 v. |
22--012720 |
sl-borgring gegalv. |
23--027070 |
instelhoek 40 x 30 |
|
|
|
|
|
|
24--006850 |
onderlegring |
25--008390 |
zeskantbout |
|
|
|
|
|
|
|
|
26--006690 |
waaierschijf |
27--011020 |
zeskantmoer gegalv. M 6 |
28--035010 |
breekkabel met haken, 1000 mm lang |
28.1--035000 |
breekkabel |
28.2--024240 |
afbreekring, oud # 2323 - 968,2 |
28.3--005290 |
karabijnhaken 115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|