Nr.: + Artikelnummer: |
Omschrijving: |
1--012462 |
kogelkoppeling EM 130-C/1 1400 kg |
|
|
|
|
2--800088 |
glijbuis voor AK 1308 + 2008 |
|
|
3--800075 |
schokdemper v.Grümer type AK 1308 |
4--800129 |
bus voor kogelkoppeling |
|
|
5--008130 |
zeskantbout M 12 x 70 |
6--004950 |
borgmoer M 12 gegalvaniseerd |
|
|
|
|
|
|
8--800100 |
afstandbuis voor AK 1308 - 2008 |
9--800090 |
glijlager voorzijde v.AK 1308 rond |
10--800091 |
glijlager achter voor AK 1308 rond |
|
|
|
|
11--800096 |
O-ring voor AK 1308 + 2008 |
12--800094 |
stelring voor 50ér buis |
13--108200 |
zeskantmoer M 8 rechts |
|
|
14--800097 |
cilinderbout voor AK 1308 - 2008 |
|
|
16--800119 |
spanstift voor AK 2008 |
17--000001 |
bestelling alleen volgens voorbeeld |
18--095570 |
moer zelfzekerend |
19--800069 |
stofhoes voor GRAU Grümer |
20--013040 |
klem voor manchet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24--800203 |
bladveer voor APR / U 1812 |
25--800114 |
bladveer voor AK 2008 |
26--800114 |
bladveer voor AK 2008 |
27--000000 |
niet meer leverbaar |
28--800198 |
terugrijsperhevel voor APR / U 1812 |
29--208100 |
dubbeltorsieveer 2,0 |
30--407022 |
gaffelklem 8 x 32 36mm lang gegalv. |
31--750040 |
SL-veiligheid 8 MBO 08 gefosfateerd |
32--800138 |
overbrenghevel v. AK 1308 + ZGKR 1000 |
33--116850 |
gaffelkop 8 x 32 zo.gaffelbout, gegalv. |
33--130580 |
es-bouten 8 x 32 |
|
|
35--006880 |
onderlegring |
36--011760 |
splitpen 4 x 35 |
37--800142 |
handremhevel kompleet v. ARU 090830 |
37--800079 |
tandsegment voor HBH # 800071 + 800142 |
38--800143 |
kap voor grip van handremhevel |
39--407025 |
afbreekring v.handremhevel PAV + PAH |
40--034990 |
breekkabel samengest.v. PEITZ, ALKO, KNOTT |
41--800112 |
handremhevel voor AK 1308 + 2008 |
42--800089 |
trekveer AK types |
43--000001 |
bestelling alleen volgens model |
44--000001 |
bestelling alleen volgens model |
45--000001 |
bestelling alleen volgens model |
46--800113 |
handgreep voor AK - hevel # 800112 |
50--011520 |
kegelsmeernippel |
|
|
53--011770 |
splitpen 4 x 40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|